tildesmamma

Alla inlägg under maj 2015

Av erika - 17 maj 2015 11:13

Ja precis som rubriket lyder! Helt plötsligt är barnet 11 veckor och världens underbaraste :) Så himla likt sin syster men ändå inte. Och jag har absolut inte haft tid att vare sig sova, äta, eller för den delen blogga.. Såååå himla tråkigt egentligen. Hur det än var så blev jag tillslut igångsatt pga att jag började bli så risig i kroppen,så dom var rädda att jag inte skulle orka en förlossning om dom väntade. Förlossningen var en dröm! Och jag skulle gladeligen göra om det tusen gånger om,men mer om den en annan gång.Lilla Amelia är världens underbaraste lilla tjej,lättsammare bäbis får man nog leta efter. Det enda som är anorlunda denna gång är att vi har fått en mammagris :) Detta är naturligtvis både på gott och ont. Storasyster är världens mest snälla och omtänksamma storasyster en lillasyster kan önska sig. Den explosion vi väntade från henne kom liksom aldrig ordentligt. Det blev istället som ett litet fyrverkeri. Ja, Amelia som sagt har redan lärt sig rulla från mage till rygg,hon älskar att ligga och snacka med oss och storasyster och allt hon lär sig går i en rasande takt. Hon har blivit utsedd till klassmaskot i min skola, där hon kallas mini me och lilla kluttan :) Vi försöker verkligen njuta eftersom vi har vetskapen att detta faktiskt är sista bäbisen innan barnbarnen ;). Nu ska jag försöka skriva mer regelbundet,för det är så roligt att läsa senare. Och det är så otroligt att vi förra våren satt och diskuterade ivf hos TF . Vi är honom evigt tacksam för all hjälp.       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

resan till ett barn


Ovido - Quiz & Flashcards