tildesmamma

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av erika - 19 januari 2015 16:08

Nä nu börjar det verkligen kännas att man är på sluttampen av graviditeten. Blivit nåt så fruktansvärt otymplig bara senaste veckan.Nu tillhör ju inte jag den skaran som tycker att det är så otroligt mysigt och underbart att vara gravid. Känner mig mest bara begränsad i det mesta...Jag som alltid har en miljon järn i elden känner mig faktiskt rätt värdelös när jag inte orkar göra så mkt mer än att vara i skolan och sedan däcka som en klubbad säl i soffan minst ett par tre timmar,för att sedan göra middag och ramla ner i soffan igen. I helgen har vi i alla fall fått en massa gjort. Fixat bäbissängen , som vi fick tag på helt ny på blocket. Varit på ikea och handlat det sista små plocket,varit på babyproffsen och städat alla skåp i köket.Så det enda som är kvar nu är att åka med en massa skit på tippen. Detta blir på fredag.  Sedan är allt liksom klart,så då är det bara att vänta. Skulle betala rätt mkt för att få sova skönt en eller ett par nätter innan lillan tänker komma. Men har iställetaa jordens kryp i benen hela nätterna. Så jag vandrar fram och tillbaks på övervåningen halva nätterna istället. Brukar somna runt 4 tiden och sedan måste jag upp klockan 7 för att hinna med Tilde till skolan och även mig själv till skolan. Men nu är det bara 1 1/2 vecka kvar för mig i skolan. Sedan tänker jag bara vara hemma och vila innan lillans ankomst.. Och fy sjutton vad vi har börjat längta. Även om jag inte alls hängt med i svängarna denna gång.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

resan till ett barn


Ovido - Quiz & Flashcards