tildesmamma

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av erika - 10 februari 2015 22:08

Idag har vi varit och gjort en första hinnsvepning. Jag som var så ootroligt säker på att det absolut inte skulle gå att göra det fick minsann fel på flera punkter.  Jag var öppen 2cm och tappen var bara 2cm och otroligt mjuk. Så resultat efter 12 timmar är att slemproppen minsann har trillat ut och en massa onda sammandragningar. Men det har jag iofs haft i 2 veckor till och från. Ska tillbaka på torsdag och göra om proceduren igen om inget händer före. Men läkaren sa att jag absolut hade väldigt bra förhållande till att det ska lyckas. Så nu håller vi tummarna :-D.  Fick dessutom ta en hel drös med prover eftersom jag har haft en sån jäkla klåda ett tag. Så nu fick jag några super starka allergitabletter som tydligen ska vara till stor hjälp mot klådan. Skulle nu inte de här hinnsvepningarna lyckas så blir det ett planerat snitt om 10 dagar, eftersom läkaren nu faktiskt höll med helt och fullt att bäbisen är rejäl! Så nu är det bara att leka väntar leken. Men jag är så fruktansvärt nyfiken och längtar efter lilla nu,så dagarna sniglar sig liksom förbi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

resan till ett barn


Ovido - Quiz & Flashcards