tildesmamma

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av erika - 28 augusti 2014 16:01

Ja så är det,att tiden bara springer ifrån oss känns det som. Allt är toppen förutom en fruktansvärd huvudvärk. Hade precis samma problem när jag skulle ha T . Började i samma vecka som med henne också. Mår fortfarande illa till och från men har iaf kunnat börja äta normalt igen. Blir vissa dagar så fruktansvärt sötsugen och mest på choklad eller kakor. Jag som i vanliga fall äter typ en godis i halvåret.. Har gått upp 2kg nu på 3 veckor så det verkar rulla på fort uppåt ;) Är så glad och tacksam att Bumlingen puffar och knuffar mig innifrån,vissa dagar mer och vissa mindre. Sedan kunde vi ju inte hålla oss från att köpa den där jädrans dopplern,men det är så skönt att få bekräftat att allt är ok där inne när man nojjar som värst. Jaha v16 idag och ul om 1 1/2 vecka,så nyfiken och lite nevös så klart. Skulle ju vara otroligt roligt om det gick och se vad det är för sort som ligger där inne. Även om jag är helt stensäker att det faktiskt är en kille denna gång. Men man vet ju aldrig det trodde jag ju sist också.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

resan till ett barn


Ovido - Quiz & Flashcards