tildesmamma

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av erika - 7 maj 2014 22:11

Sitter och funderar på varför jag inte vill och orkar vara glad att jag blivit faster igen. Sanningen är nog helt enkelt att jag är nåt så in i h-vetes avundsjuk! Men vad fasiken ungen är ju ursöt och förtjänar verkligen inte en sur och bitter faster! Men tyvärr kan jag inte göra så mkt åt vasd jag känner just nu. I morgon ska jag åka och hälsa på min älskade vän som fick barn för 3 veeckor sedan. Konstigt nog ser jag fram mot detta besök. Men hon har ju iofs stöttat mig genom allt vad detta innebär. Och jag vet att hon kommer göra det även i fortsättningen! Jag verkligen längtar till att träffa denna underbara lilla kille som jag har kännt och klämt och pratat med genom magen. Men det är lixom en helt anna sak. Att min kära P har fått en underbar liten kille orkar jag inte ta till mig just nu! Känner mig otroligt sur och bitter idag,vill bara dra täcket över huvet och sova bort all skit. Men jag vet av erfarenhet att det inte går. Dessutom har jag ju äggossning just nu, så vi måste få till det ikväll. Vilket i sig inte brukar vara ett problem, snarare tvärt om :)

Satt och smsade med min kära vän L och hon undrade hur jag mådde efter att jag fått veta att jag blivit faster igen. Snälla rara älskade du som alltid lyssnar och förstår!

Maken har tyvärr attityden att det är ingen ide att älta fram och tillbaka,vi kommer ju att lyckas till slut. Och den normala jag vet ju att det förmodligen är så. Men hallå!! Jag blir ju faktiskt inte yngre. Och ja vi har 4 graviditeter bakom oss,vilket en ledde till värdens och jordens mest underbara lilla tjej! Sedan är resten missfall :(

Nä nu ska jag och maken ha lite mys innan vi ska sova. Och imorgon ska jag få träffa en alldeles underbar liten kille.


NATTI NATT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

resan till ett barn


Ovido - Quiz & Flashcards